Thursday 4 April 2013

hAri yang menyEbak kAn~

asalamualaikum..
hari ini saya nak ceritakan kisah seharian saya...
 saya ta thu knpe hari ini saya sedih sangat ..
dgar lagu sedih rasa nak menangis..
semua serba tak kne..semua ini disebabkan sya terima satu mcj BBM..



lepas dari tuh saya rase tak keruan nak buat ape2 pon..
saya tanak crite kat dye..
dgar lagu 21guns~ membuat kan saya ase lagi sebak..
saya sayangkan dye..
baru saya sedar yang saya sebenarnye sayangkan dye sngat2..
hurmphh!! baru saya sedar.. hari ini hari khamis.. ~


bia saya je yg tahu..
kalo dye tahu.. saya lak yg serba salah dibuatnyee..
biarlah saya simpan..
saya cuma nak cakap.. yang SAYA SAYANG DYE SANGAT2!!!

~TERLALU memikirkan nyaa~~ <3<3


1 comment:

  1. Wah jangan sedih kk! Ayo semangat, semangat nge-blog lagi ya :D
    Btw kunjungi juga ya :)
    sijones404.blogspot.com

    ReplyDelete